torsdag 26 april 2007

Nattligt telefonsamtal

Ringde på min mobil på jobbet miss i nassen. Jag bara vem ringer mig nu??? Inte så många som brukar ringa mig vid den tidpunkten. En titt på displayen sa Vicky, Österrike. Hon var ute på galej. *avis* Ska inte avslöja innehållet i samtalet för jag vet inte om det är offentligt men första meningen hon sa var: jag måste berätta vilka som är här för du borde veta det. Första tanken som for genom mitt huvud: Va är Havu i Innsbruck??? Vad fan gör han där! Dessutom vore det helt osannorlikt men man vet ju aldrig... Men sen talade hon ju om vilka det var. Hahaha har jag bara en person i huvudet eller vad??? Vilka det var som var där? Två Innsbrucks bor som är backhoppare så det var ju inte så underligt att dom var där precis.....

Säger bara du vet vem jag håller på Vicky darling! Puss & lycka till!!! Ser fram emot få höra slutet på historien.... men ge mig inte en sån hjärtattack nästa gång!! Inled inte med du borde veta vem som är här för då kopplar min hjärna på autopiloten på Havu.....

1 kommentar:

Vicky M sa...

hahahahaha...berättatr allt sen, skriver ett mail ikväll orkar inte nu, men träffa Flo sen..haha... det va sjukt kul :P
puss