måndag 2 april 2007

Gått i ide

Sover mest. Jag orkar vara aktiv ungefär 15 min sedan börjar ögonen falla ihop. Så jag sover, surfar korta stunder, sover osv.

Fast det är lite lite bättre idag. Var faktiskt till stallet imorse och släppte ut hästarna. Hade ingen lust att försöka få någon annan att göra det åt mig när jag redan tagit så mycket hjälp med hästarna sista tiden. Det gick bra, jag tog det lugnt och fixade allt stalljobb också (det hade annars mina supersnälla föräldrar erbjudit sig att åka ut och göra). Men det var jobbigt köra hem sen.

Måste pallra mig till affären och handla något i matväg. Orkar inte laga mat och affären har jag ju turligt nog i samma hus som jag bor i.

Jaja snart ska jag väl ha något roligare att skriva om. Hör själv hur tråkig och trist jag låter.

PS: Vicky! Jag väntar mail..........

Inga kommentarer: