fredag 6 april 2007

Man ska inte klaga egentligen

För egentligen har jag det bra. Säkerligen bättre än många andra. Men tänk om bara en gång, åtmindstonde en enda gång ens önskningar kunde få slå in då.

Guess whos coming to Hiza??

Fast med min vanliga tur så lär inte Havu vara där, så egentligen whats the problem?

Haha fan vad kul det är ibland alltså. Jaja förmodligen den sparken i röven som jag behövde att ta tag i mig själv. Meeeen sånt är ju jobbigt. Men ingen annan kan ju göra det åt mig så det är ju bara att bita ihop. Fast helst vill jag bara lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och försvinna, typ.

Råkar bara känna mig ensammast i heeeela världen just nu. Äsch det är bara att bryta ihop och komma igen! Ska bara skaffa mig energi nog till att göra det.....

Inga kommentarer: