onsdag 13 juli 2011

Cykeleländet

Ska se om jag kan få den lagad och tillbaka imorgon eftermiddag. Annars måste jag se om jag ska våga chansa och åka omkring på den eller köpa mig en ny. Igår knackade det rejält halva vägen till jobbet men sen absolut ingenting alls. På vägen hem till och från så som det gjort rätt länge. Problemet är ju bara att många har rätt fullt med reparationer. Idag jobbar jag kväll och kan ta bussen och är ledig imorgon. Fredag kan jag också åka buss om det är helt nödvändigt men på lördag måste jag helt enkelt ha en cykel.

Igår var vi i Achim och såg Werders U23 vinna med 12-0. Var en rolig kväll, fint väder och ett par U21-spelare spelade också :). Foton kommer senare, måste gå över till Mareike och ladda över korten till min dator.

Nu en snabb frukost, sen till cykelaffären och se hur det går.

edit: Det gick fort, får tillbaka cykeln imorgon halv ett. Kommer kosta ungefär 50 Euro, dyrt sa han i affären, billigt tycker jag ;)

Inga kommentarer: