torsdag 21 juli 2011

Dagens träning

Har precis kommit hem från en joggingtur runt Stadion och träningsplatserna med Benni. Och härligt nog kände jag inte av låret alls. Hade tejpat det innan vi stack iväg. Hoppas det håller sig så, lär jag märka imorgon.

Nu ska jag fundera på hur jag ska tillbringa min lediga helg. Jag kan antingen åka hela helgen till Paderborn, eller så åker jag dit imorgon och åker hem på söndag förmiddag så jag kan kolla in Tag der Fans lite grann. Sen vill jag gärna se Werder III spela i Löhnhorst. Jana skulle ju åka med mig dit, men nu måste hon jobba (de frågade mig också men jag sa jag är inte hemma, ska hur som helst jobba nio dagar i rad efter helgen, någon måtta får det vara!), iof "bara" till halv två, men matchen börjar två och det tar lite mer än en halvtimme dit från mig. Och hon måste ju ta sig från jobbet och hit också. Det blir nätt. Men kanske kan hon gå en kvart tidigare. Eller så stannar jag hemma och går bara på Tag der Fans.

Jaja, får se, måste bestämma mig först innan imorgon kväll. Nu hägrar duschen!

Inga kommentarer: