söndag 31 juli 2011

Håll tummarna imorgon!

För att jag när jag kommer hem från jobbet har alla tv-kanaler igen! Imorgon kommer ju en tekniker och tar sig en titt, jag jobbar men har lämnat min nyckel till Hausmeistern.

I övrigt nada idag. Har beställt ett nytt mobilbatteri det är allt. Jag laddade den igår, har idag inte alls använt den mer än haft den på och nu på kvällen var batteriet tomt igen. Men det är ju 3 år gammalt så det är väl inte mer än rätt att det är dags för ett nytt.

Idag har jag "vilat" från träning - bara cyklat jobbet t.o.r - men imorgon blir det lite mer jogging.

edit: Jaha för att krångla till det lite extra så funkar nu plötsligt allt (jag måste ju sätta ihop allt för att teknikerna skulle kunna se hur det såg ut, har sett på min gamla Antennebox under helgen)......jag tror jag blir knäpp! Får ringa och avboka besöket, fast de andra i huset ser ju fortfarande inte de analoga kanalerna men då får de ringa så inte jag måste betala ifall det inte beror på Kabel Deutschland......


Inga kommentarer: