tisdag 19 juli 2011

Prövat jogga igen

Och naturligtvis kom känningen i baklåret direkt tillbaka. Alltså nu struntar jag i det. Jag tejpar och kör på! Ska fråga en av sjukgymnasterna som kommer till jobbet också om hon kan titta på det. Jag hittade på hennes visitkort att hon också behandlar sportskador.

Äntligen hoppas jag nu att jag nästa vecka har fått Kabel Deutschland och Sky. Ny tid är bokad tisdag nästa vecka klockan 08.00. Nu vore det väl sjutton!

Nu duschen sedan match nr 2 i Liga Total Cup. Första matchen vann Dortmund över Mainz, nu spelar Bayern München mot Hamburg. Finalen spelas imorgon och visas också den på Sat1.

Werder testspelar också just nu mot Freiburg och med ca 10 minuter kvar leder Freiburg med 3-2. Werders försvar är rena katastrofen. Men det är också där vi har nästan alla skadade. Och enligt ledningen för Werder finns inga pengar att köpa fler försvarare. Vilket jag kan förstå för var ska vi göra med alla när de skadade kommer tillbaka (5 st är skadade just nu, Merte, Naldo, Basti, Basti Prödl, Silvestre). Och ersättarna en från U19 och en från U23 är inte bra nog (än så länge i alla fall).

Inga kommentarer: