fredag 22 juli 2011

Paderborn

Sticker till Paderborn idag, kommer hem på söndag förmiddag. Då beger jag mig direkt till Stadion, kollar in Tag der Fans lite (hoppas träffa på Basti där, han borde vara där i alla fall. Är lite intressant att se om han fortfarande hoppar på kryckor eller ej), klockan 13.00 ska jag träffa Jana på jobbet, hjälper henne lägga lite folk så vi med lite tur kan åka 13.15 mot Löhnhorst och så hoppas vi Werders U21 tar sig vidare till finalen som börjar 14.00. Gruppspelet är på lördagen men eftersom Jana jobbar kväll då och jag är i Paderborn måste vi hoppas de tar sig vidare.

Benni och jag ska ta bussen som går 16.59, klockan 18.00 hämtar Florian upp oss vid Uni och så åker vi med i hans bil till Paderborn. Sen tar jag tåget tillbaka på söndag. Ikväll firar Mareike igen sin födelsedag och imorgon startar Libori.


Inga kommentarer: