måndag 4 juli 2011

Frusttränat

Werder säljer alla mina favoriter! Blääää. Så jag stack ut och frusttränade. Så i alla fall är denna transferperiod bra för min sundhet...alltid något.....

Blev 30 min jogging och eftersom det är tredje dagen i rad jag springer är jag grymt impad på mig själv att mina ben fixade det. Konditionsmässigt är det absolut inga problem (skönt nog!) men jag känner att leder, muskler och senor behöver lite längre anpassningsperiod. Får väl hoppas det inte försvinner en spelare till imorgon så jag kan ta min "vilodag" då istället för idag. Men hur som helst blir det nada på onsdag. Ingen cykling, prommis eller jogging. För då åker hela gänget till Nordeney och ser Werder träningsspela första matchen denna försäsong (mot Mappen).

Sen är jag även ledig på torsdag och då kommer Kabel Deutschland så snart snart har jag Sky också! :)