torsdag 7 juli 2011

Norderney

Oj vilken härlig ö! Dit vill jag definitivt på semester nån gång. Kanske redan nästa år? Skriver längre ikväll, nu ska jag iväg och lämna plasma, sen eventuellt kolla på U23:s träning (det är ju så soligt och fint och varmt, då ska man inte sitta inne och uggla), äta glass från Eislabour och senare ikväll när det är lite svalare jogga.

Kabel Deutschland har varit här. Men inte har jag fått det inkopplat inte. De som kom hade ingen aaaaaaning de skulle dra en kabel från källaren upp i min lägenhet fast jag hade sagt att det var just det som måste göras när jag beställde abonnemanget och dessutom fick betala extra för den installationen (eller betalat har jag ju inte gjort än men måste ju göra det när det är gjort). Nu ska de komma tillbaka nästa vecka någon gång. Dumt nog är jag bara ledig på torsdag och den dagen kan inte min Hausmeister (som också måste vara med och låsa upp en del utrymmen mm) så jag ska höra med Mareike om hon kan vara med, annars får jag ge min nyckel till Hausmeistern så får han sköta allt men vore bättre om hon kunde vara med ifall något mer krånglar....jag blir galen tror jag, hur svårt ska det vara att få se Sky???

Men nu, iväg för att ta bussen till stan, see you later! :)

Inga kommentarer: