onsdag 21 november 2012

Funkar!

Så nu funkar bilen igen. Och inte blev det så dyrt heller, 25 Euro. Kan jag leva med.

Imorgon har jag en hel del ärenden att göra:

* Gå till min husläkare med min arm
* U23:s + proffsens träning klockan 15
* Div småärenden på stan, bland annat handla ett cykellyse som går på batteri. Har ju fått ett dymolyse men det lyser ju lite som det vill. Får aldrig till dymon bra på hjulet så för det mesta fladdrar ljuset. Trött på det nu! Sen framkalla lite kort också.
* Biblioteket, låna lite CD:s och ev någon bok också (fast har egentligen nog med att läsa)
* Werders Fanshop, har sett ett par saker jag vill ha men vill se om de ser bra ut i verkligheten också. Fyller ju år på fredag, köper mig en present helt enkelt! :)

Idag klingar vi av kvällen med lite Borussia Dortmund fotboll. När inte Werder spelar internationellt får man följa de andra tyska lagen. Schalke spelar också och båda lagen kan gå vidare till åttondelsfinal idag om de vinner. Tror det tom räcker med oavgjort, i alla fall för Dortmund.

Inga kommentarer: