fredag 30 november 2012

Väska

Jag måste köpa mig en ny väska. Eller måste och måste. Jag vill :). Har precis i huvudet hur den ska se ut. Nu ska jag bara hitta den också! ;)

Den ska vara relativt stor men inte megastor. Ska gå ner i cykelkorgen och gå att ha med sig på fotboll utan att man hela tiden fastnar i folk. Men stor nog att utan problem få ner min stora spegelreflexkamera i. Gärna flera fack, framförallt småfack vill jag ha. Ska både gå att hänta på axeln samt att ha hängade på ena sidan (dock inte helt supernoga om det inte går och allt annat passar). Sen ska den ha ett regntåligt yttre. Det är nackdelen med min fina Werderväska (som är sydd av en matchtröja) den tål inte väta alls och minsta regn så är allt i väskan blött.

Färg: Någon mörk.

Det är ju himla bra Weichnachtsmarkt har öppnat här i Bremen nu och att det också är en öppen i Hannover (är förresten en i varende liten stad här i december). Något marknadsstånd lär ju ha väskor antar jag.

Inga kommentarer: