torsdag 15 november 2012

Nu är jag hemma!

Phuuu blev en lång kväll. Men har en del foton som ni ska få se imorgon. Nu orkar jag inte pyssla med dom. Resultatet kommer man i alla fall att se på Sky. Vi kommer också att få den färdiga reklamfilmen samt allt videomaterial. Det tyckte jag var riktigt snällt. Oftast får man ju bara det färdiga resultatet som jag fick när jag var med hos ZDF. RTL fick jag inget alls ifrån, vilket var riktigt synd, de filmade nämligen roligast.

Imorgon måste jag åka iväg och få billyset fixat, hoppas de kan göra det direkt och att det inte kostar multum....sen ska jag lämna plasma och lite ärenden på stan innan det är U23-fotboll på kvällen. Det ska bli kallt i helgen. Minusgrader! Brrr. Imorse fick jag skrapa rutorna för första gången denna hösten. 1 grad var det och det var inte mycket varmare på dan när jag åkte hem, då var det 3 grader.

Inga kommentarer: