onsdag 21 november 2012

Onsdag

1 vecka kvar på semestern..... fast jag vill njuta av mina lediga dagar vill jag ha onsdagkväll :), jag vill se CL-fotboll med Dortmund!

Har precis varit iväg med bilen, idag hoppas jag den blir fixad. Var ju en glappkontakt men det hade brunnit inne i kontakten så den fick han lov att beställa i fredags. Ska hämta bilen 18.00.

Är sugen på pepparkakor också men då måste jag ända till IKEA och dels har jag idag ingen bil, dels åka över 2 mil för att bara köpa pepparkakor? Jag har nämligen ätit upp de jag fick från Sverige i mitt paket. Fast julmusten har jag kvar. En flaska ska jag öppna på julafton och en på nyårsafton. Dumma IKEA här har ju ingen julmust :(.

Idag är det gråväder igen fast än så länge inget regn så jag får se vad jag hittar på idag. Gymmet kanske. Men det blir hur som helst först på eftermiddagen.

Inga kommentarer: