torsdag 29 november 2012

Jobbat en kväll

och det märks ju knappt man jobbat. :). Jag ska nog ta och fundera på om jag inte ska önska lite kvällspass trots allt. För december är det tyvärr för sent, vore annars säkert rätt bra för min arm. Som gjorde skitont hela natten så jag sov illa och därför tillät jag mig att sova/halvslumra till tolv idag. Nu på kvällen känner ja av armen lite men det värker inte i den som det gjorde igår kväll. Är så mycket lättare att jobba kväll mot dag på så sätt.

Nu ska jag i alla fall försöka trots allt att somna i vettig tid idag så jag ska strax lägga mig i sängen och läsa vidare i min bok. Imorgon har jag admin dag 9-15 och sen första besöket hos sjukgymnasten 16.40. U23 spelar fotboll i Wilhelmshaven men jag tror jag stannar hemma och följer det på live ticker. Iof trist för de har bara två matcher till att spela men jag tror det får bli så ändå. Ska ju iväg och se dem på tisdag i Havelse (Hannover) och det får räcka.

Inga kommentarer: