söndag 4 november 2012

Sebastian Boenisch

Min favvospelare nr 1 har efter 4 månader utan klubbadress idag skrivit på för Bayer 04 Leverkusen! Har ett kontrakt över denna säsong då de fått många försvarsspelare långtidsskadade. Så nu är det upp till bevis för Basti. Ta chansen!

Bayer är ett riktigt bra val dessutom, en klubb som jag tycker bra om och har så gjort hela tiden. Werder spelar hemma mot dom 28 november och jag var egentligen lagd på jobb, kväll. Igår (alltså innan jag visste nått) bytte jag bort det kvällspasset till ett dagpass. Jag måste haft nått på känn!

Imorgon kan man också beställa (eller det är ju mer önska och se om man har tur) bortabiljetter till vårsäsongen och i Leverkusen har jag aldrig varit och jag sa redan förra året jag ville dit men då spelade vi där mitt i vintern. Men i år är spelschemat bättre och det blev ju inte sämre idag så att säga ;).

Inga kommentarer: