torsdag 8 november 2012

Jag höll mig hemma

såååååå duktig! För det var svårt idag. Det var sol och 11 grader varmt, fast blåsigt. Och U23 och proffsen tränade samtidigt klockan 15.00. Men jag var duktig och stannade hemma. Men imorgon när det är match kan inget stoppa mig. Men har redan bestämt om det regnar ska jag betala (för ståplats måste jag inte betala) och sätta mig på läktaren under tak. Så förnuftig jag är....;)

Hostan är ungefär det samma, ögat är numera bara rött. Iof så rött att mina jobbarkompisar kollar lite underligt på mig och frågar om det inte gör ont. Men det gör det inte längre!

Börjar bli lite sur på skolan i Sverige. Enligt Socialstyrelsen ska lärosätet utfärda EU-intyget. Jag har mailat dom 2 ggr nu, andra gången mailade jag 5 olika personer då den första gubben inte svarade, de har fortfarande inte svarat, jäkla typer! Få se om jag måste bli ordentligt sur eller om det dyker upp ett svar snart.

Inga kommentarer: