måndag 20 maj 2013

Äntligen!

Går jag på min kortvecka. 4 dagar förmiddagspass och sen ledig helg.

Veckan är fullproppad med fotboll. Proffsen testspelar tre matcher (fast vi kommer inte se någon av dem som det ser ut nu), U21, U23 och U19 spelar seriematcher och sen är det kvalspel till Bundesliga och 2 Bundesliga på TV:n och sen på lördag höjdpunkten: Champions Leauge finalen i England med två tyska lag! Borussia Dortmund - Bayern München.

Så skönt att jag precis denna veckan då bara har förmiddagsjobb! Perfekt! Har nu också för första gången gjort en hel vecka (blev ja tom 8 dagar pga pingsthelgen) med delade pass men det gick hur bra om helst. Har jobbar i snitt 3 timmar på förmiddag och 3 timmar på kvällen. Inte direkt ansträngande alltså. Men imorgon blir det "värre". Har en lång lista då jag hoppar in på ett par nya då en kollega har semester. Ser ut som jag kanske kommer jobba i alla fall fyra timmar. :)

Inga kommentarer: