torsdag 9 maj 2013

Regnig dag

Idag fick jag inviga mina regnkläder på jobbet. De höll vad de lovade. Smidiga, enkla att ta på och av (viktigt då de är för varma att ha på inomhus) höll tätt utan att bli för varma.

Max
Jobbat 2 tim och 15 min idag och cyklat 21 km. Var med hos en ny på morgonen så körde igång klockan 7. Har i alla fall fått 4 nya på min förmiddagsvända från måndag och har 8 st på kvällvändan. Skäms ju lite när jag bara jobbar mellan 2-2,5 timmar och får betalt för en heltid. Nu blir det i alla fall 3-3,5 timmar varje pass.

Jana kommer på besök efter sitt jobb idag så innan det ska jag väl passa på att städa lite. För övrigt slappa bara, är ju helgdag = allt stängt här.

Tyskland firar föresten Fars Dag idag och Mors Dag på söndag och eftersom jag inte har någon svensk almanacka vet jag inte när det firas i Sverige längre så jag ringde och grattade idag :).

U23 spelade 1-1 igår, mål för Werder av Max Wegner. 

Inga kommentarer: