tisdag 21 maj 2013

Regnfri förmiddag

Klarade mig utan att bli blöt. Fast när jag skulle åka och lämna plasma regnade det men då tog jag bussen. De närmaste dagarna lovar regn. Och regn och lite mer regn och på det kyla. Ska visst bara bli 3 grader *brrrrr*  till helgen. Får se om jag kanske någon dag "ger upp" och tar bilen.

Jobbade mycket riktigt lite längre idag, hela 4 timmar. Sen satt jag nyss här på kvällen en halvtimme med lite pappersjobb. Helt underbart kunna göra sånt hemma när man har tid och lust.

Kommer nytt jobbschema imorgon men jag misstänker jag i alla fall även torsdag och fredag har samma vända som idag och imorgon. Sen ledig helg.

Annars idag har jag passat på att tvätta men i övrigt inte så mycket mer. Börjat på en ny spännande bok så jag har mest näsan i den :)

Inga kommentarer: