söndag 19 maj 2013

Lurad

Ja inte fasen har jag sett nån sol idag. Det är molnigt och grått. Och några 20 grader är det inte heller. Men å andra sidan är det varken regn eller vind heller. Så det blev cykel idag. Så mycket smidigare. 

Kollade på sångdelen av Mellon igår men skippade röstningen. Hörde Danmark vann, var rätt okay låt tycker jag. Hade ingen riktig storfavorit sådär, missade ju båda semifinalerna så jag hörde låtarna för första gången i går kväll. Tyckte Robin gjorde ett bra framträdande, han är ju för söt! Men tror också hans låt hade vunnit på att först kvala. När jag hörde den första gången gillade jag den inte alls. Men sen när jag hörde den i Andra Chansen tyckte jag det var en av de bästa låtarna. 

Dubbelpass imorgon med, egentligen är det ju måndag och bara förmiddagspass men det är pingsthelg och när det är helgdagar får man ledigt hela helgdagssvängen om man har sin lediga helg då.

Inga kommentarer: