måndag 13 maj 2013

Första halvan klar

06.45-10.40 blev jobbtiden. Har nu näst intill full tur så det tog lite längre tid. Ska börja pass nr 2 vid 16.15 tiden och bör vara klar ungefär 19.30 har jag räknat ut. Kom lite stänk på vägen hem men än så länge inget regn (ska regna idag och imorgon och vara kallt, sen på onsdag ska vi få tillbaka värmen).

På eftermiddagen ska jag prova att klä mig i mina träningströjor. Jag har haft lite svårt att veta vad jag ska jobba i. Blir ju svettig av cyklingen och när man duschar någon. Sen går jag i flera timmar med blöt t-shirt eftersom bomullst-shirts torkar så långsamt. Men så kom jag på jag ska prova mina träningskläder i andas material som torkar fort. Borde funka.

Har ätit lunch, en god sallad. Nu ska jag bara slappa lite och kolla på lite TV innan jag ger mig av igen. Hade tänkt träna lite men mina knän gör lite ont (inte vana vid så mycket cykling) så jag tar det lite lugnt ett par dagar och nöjer mig med cyklingen.

Inga kommentarer: