måndag 6 maj 2013

Färdig!

Färdig för idag! Började halv åtta, klar halv tio. Och då slöande jag ändå och hade en ny tur (alltså inte samma som i helgen). Var in på kontoret för att höra om det var något (är ju bra när man är ny) och passade på att säga att jag kan gärna ta ett par till. Så får se om jag redan från onsdag (när listan för nästa vecka kommer, vi får listor från onsdag - onsdag jämt) har ett par till. Idag blev det 20 km på cykeln.

Nu ska jag duscha, sen ska jag och Benni på stan för en del ärenden, sen ska vi äta lunch och därefter ska jag lämna plasma (var stängt i lördags). Resten av dagen ska jag njuta av ledigheten. Känns ju som om jag är ledig nästan. Blir det lika varmt som igår (så ser det ut också) ska jag ta med mig en bok och sätta mig vid Osterdeich och kanske sola lite också.

Inga kommentarer: