tisdag 7 maj 2013

Ny vecka

Var klar ungefär samma tid idag, cyklat 26 km (var efter jobbet en vända på stan).

Fick listan för nästan period och har från måndag fått 3 st till så jag har 9 st att besöka. Blir bra, kanske jag jobbar 3-3,5 timmar i alla fall. Har ju även kvällspass där har jag samma som i helgen + några nya. Det sköna är att jag hela nästa period kan börja 7.30. Ni anar inte vilken skillnad det är att gå upp 6.00 istället för 4.45!

Ska enligt väderrapporten regna imorgon. Om det stämmer få vi se vad jag tycker om jobbet i regn. Har ju hittills varit varmt med sol och då är det toppen! Men så länge det inte ösregnar är det inga problem gissar jag. Och jag har ju alltid bilen i reserv. Skönt nog!

Imorgon är det jobb på morgonen/förmiddagen. Sen klockan 15-16 Teammöte. Och på kvällen spelar U23 hemma mot Flensburg.

Inga kommentarer: