lördag 26 april 2014

2 x Förlust

Glad Kevin
Igår var det då U23-fotboll. Vaaarmt. 25 grader och solen ligger alltid på mot ståplats på Platz11. Det blev tyvärr förlust för vårat U23. Åter gjordes det avgörande 2-1 målet för Hannover 96 av Kevin. Så långsamt kan ju Werder börja fundera på om de inte ska försöka få tillbaka honom..... Lär de ju inte göra men lite dummt från dom var det ju tycker jag. Och lite skadeglädje måste man ju få känna....hehehehe.

Idag spelade proffsen borta i München. Började bra vi ledde med både 1-0 och 2-1 innan München stampade gasen i botten och vann med 5-2. Men första halvlek var riktigt bra. Och det var ju ett riktigt stort steg framåt mot mötet här i Bremen. Så alltför missnöjd kan man inte vara.

Innan matchen tillbringade jag och Hanna ett par timmar vid Osterdeich, så nu är jag riktigt röd på armar och ben. Jag ska nu se matchen Leverkusen - Dortmund tänkte jag.

Inga kommentarer: