fredag 11 april 2014

Fredag!

Och fin väder! Sol och rätt varmt. Nice.

Jadestadion, Wilhelmshaven
Har inte så mycket inbokat denna helgen heller. U19 fotboll imorgon och så spelar proffsen 15.30 (borta mot Mainz05). Annars är det blankt i kalendern. Skönt att ha det så också ibland. U23 spelar borta på söndag i Wilhelmshaven. Jag är liiiite sugen på att åka dit och min bil skulle behöva en långkörning så den laddar batteriet lite. Men får se hur jag gör. Kostar ju bensin också. Men jag gillar Wilhelmshaven också så är det fint väder lutar väl det åt en liten tur kanske.

På måndag ska jag iväg och kolla på en lägenhet. Det är den lite större kommunala. Tyvärr vet jag inte om köket ingår där, det måste jag fråga på måndag. Från den andra som jag tror är finare (fast mindre) har jag inte hört nått alls ifrån. Men den ligger ute på annons fortfarande. Den kommunala försvann på en dag! Då kan ni ju gissa hur många som anmält intresse förmodligen. Så även om köket ingår hoppas jag inte allt för mycket på att få den. Lär vara många om saken.

Nu ska jag fortsätta städa lite här. Har putsat badrummet nyss och efter det tagit mig en liten paus. Men nu ska jag jaga runt med dammsugaren och sen torka golven. Det får räcka fakstiskt!

1 kommentar:

Vicky M sa...

dåligt med bilde rpå dig Jossan! :(