onsdag 2 april 2014

Tjaaaa

Vi fortsätter idag som igår. Långa dagar, dag i alla fall med några färre patienter då Natalja var tillbaka från semester. Men har ändå ett par extra för Svetlana är fortsatt sjuk.

Bilen har jag idag lämnat på service, hämtar den på fredag mellan jobbpassen. Jag måste jobba i helgen, har inte semester som jag trodde. Fast det är ingen större katastrof. Det är iof International Werder Weekend men det var bara två saker jag verkligen ville vara med på, det ena var middagen på fredagkvällen på Platz11 och U23-matchen på söndagen. Ja, visst proffsen hade väl också varit roliga att se men det var inget måste. De varierar ju bra saker med katastrofala. Sen idag kom ett nytt program och då har man strukit middagen och matchen hinner jag se mellan mina jobbpass. Så då blev det ännu mindre jobbigt att jobba. Ända jag sukat rejält efter var att få soooooova och inte behöva gå upp så tidigt.

Inga kommentarer: