söndag 13 april 2014

Wilhelmshaven

Måljubel efter 2-0
Var en bra resa! Fint väder om än blåsigt men det ligger ju vid kusten så det är alltid blåsigt där. Bra match som Werder också vann med 3-1, mål av Davie Selke, Torben Rehfeldt och Max Wegner. 

Var jag, Hanna, Benni, Tobias och Fabian som åkte iväg. Nu väntar jobb i 4 dagar, dubbelpass innan jag har påsken ledigt. För påsken har jag en del projekt;


  • städa bilen
  • rensa källaren
  • göra budget (måste kolla hur ekonomin ser ut framöver efter mina stora räkningar från tandläkaren och verkstaden, så jag vet hur jag kan planera framöver).
För övrigt hoppas jag påsken bjuder på fint väder. Denna veckan var ju helt okay, kom en del regn men det främst på eftermiddagarna/kvällarna så jag slapp bli blöt. Fast nu ska det visst regna imorgon så finvädret verkar vara över för denna gången men man kan ju hoppas på att det bara är för en dag (så säger prognosen i alla fall).

Imorgon har jag ju en lägenhetstitt också! Spännande! :)

Inga kommentarer: