torsdag 3 april 2014

Idag

Är jag ikapp med sömnen (eller så har jag vant mig). Första dagen då jag inte är supertrött och fått lov att sova 1 timme middag. Istället har jag städat kylskåpet, diskat och plockat i ordning, betalat räkningar och anmält mig till vidareutbildningar på jobbet. Yeah! Ätit har jag också hunnit med och jag har fortfarande hela 2.5 timmar fritid innan jag måste hoppa upp på cykeln och jobba några timmar till.

Nr 1 att köpa så fort jag hinner: Geleskydd till cykelsadeln. Jag sitter ju på cykeln i snitt 3 timmar och mellan 4,7  och 5 mil om dagen. Jag har ont i baken! Och då är ändå min cykelsadel rätt mjuk och skön.

Vädret är super, vi har iof rätt kallt på mornarna, runt 6-8 grader men på dagarna går temperaturen upp mot 20 grader. Så skönt. Då är det lätt att cykla. Till och med skönt (fast rätt långtråkigt) emellanåt.

Inga kommentarer: