måndag 7 april 2014

Knäppt väder

Igår skulle det vara 20 grader och sol. Det regnade nästan hela dagen. Iof i skurar men rätt mycket. Idag skulle det regna. Det har hittills bara varit sol.

Jag har jobbat lite, alldeles lagom :), tvättat och lämnat plasma. Och försökt hämta min bil. Försökte ju redan i fredags men då var det ju lite mer fel. Idag var den inte heller klar då de saknade nått verktyg för att ställa in nått kugghjul så att ventilerna inte går sönder. Lyssnade inte så noga. Nu sa vi att de ringer mig när de fått ihop bilen. Tur jag inte behöver den just nu! Och så hoppas jag att det inte blir dyrare för mig!

Nu ska jag städa lite, det gror alltid ihop lite under långveckorna och speciellt när jag inte ens varit hemma mellan passen i helgen.

Ikväll fotboll på TV:n Ingolstadt - Greuther Fürth

Inga kommentarer: