tisdag 29 april 2014

Lite hur som helst

Ja, så kommer jag att jobba efter min semester. De har kort om folk så jag ska jobba en ledig helg och istället får jag ledigt 2-3 juni, vilket är perfekt eftersom jag flyttar 1 juni. Nu hinner jag i lugn och ro få iordning i lägenheten. Sen jobbar jag ju också pingsten eftersom jag hade påsken ledigt. Så halva maj till halva juni blir lite hur som helst när det gäller att jobba/vara ledig.

Vi har även idag superväder så jag lider inte av att jobba dubbla pass direkt :). Så mycket lättare allt går när solen lyser och det är varmt. Enda som är drygt är när man har många att duscha eller bada. De flesta har ju tropisk värme i sina badrum och jag svettas! Phuuuu. Förra torsdagen hade jag 6 stycken. Var lite varmt alltså. Igår och idag har jag "bara" haft 3 st varje dag.

Nu ska jag iväg och lämna plasma innan jag ska cykla tillbaka till jobbet.

Inga kommentarer: