söndag 27 april 2014

Sovit dåligt

Det har åskat (igen!) inatt. Normalt märker jag det inte ens fast andra dagen efter pratar om hur högt det har smällt. Men tror fasen jag vaknade av varenda smäll inatt. Okej, det var ett rejält åskväder men ändå. Sen också mitt i natten vaknade jag med full panik, jag har ju inte ställt väckarklockan!! och började famla efter mobilen. Sen kom jag på att det är ju söndag och jag är leeeeedig. Och som grädde på moset vaknade jag sen halv åtta imorse. Men nu är jag rätt trött...... får lägga mig tidigt ikväll.

Idag är det lite kallare, lite gråare och det ska regna på eftermiddagen. Men än är det rätt okej så jag ska ut en vända innan jag senare ska se på lite 2 Bundesliga fotboll. Har inte bestämt om jag ska se matchen med St Pauli eller matchen med Paderborn. Kanske ska kolla konferens idag tom?! Sen måste jag ringa en del patienter och meddela när jag kommer att dyka upp. Men för övrigt ska jag bara slappa och njuta av min lediga söndag utan några måsten.

Inga kommentarer: