måndag 18 augusti 2014

Fantasilös när det gäller mat

Måste handla idag sen efter jobbet. Men jag har noll plan på vad jag vill äta. Har i frysen just nu bara vårrullar. Så nått måste jag komma på :). Har inte ens pasta eller ris i skåpen så det är kriiiiis. Måste nog se till göra mig en veckoplan på vad jag kan tänka mig att laga och äta och en handla efter det.

Sprang 2 km idag, riktigt kul att första km inte kändes ett dugg jobbig. Och inte ens den andra var jobbig men då blev jag i alla fall svettig. Sen 45 min styrketräning.

Imorgon blir det mer löpband och sen Milon-cirkelträning. Onsdag vilodag, passar då på att lämna plasma. Sen träning tors-fred igen och så får vi se hur schemat ser ut i helgen om det blir vila eller träning. Beror på hur mycket patienter jag får.

Ikväll fortsätter det med pokalfotboll. De sista lagen spelar idag. Och imorgon har Leverkusen champions leauge kval och vårt U23 spelar en testmatch mot ett lag från Förenade Emiraten. Missar jag däremot då matchen börjar redan 18.00 och jag jobbar till strax efter 19.00 minst.

Men som ni ser, det är ingen brist på fotboll att se på ;). Ser lite mörkt ut onsd-torsd bara, sen spelar ju båda Bundesligorna igen på fredag så då ordnar det till sig igen.

Inga kommentarer: