lördag 23 augusti 2014

Jag har tumme med regnet

Maximilian Eggestein
Allstå de senaste dagarna har jag haft urtur med regnet. I förrgår regnade det ju varje gång nästan jag var inne hos en patient men när jag kom ut var det uppehåll. Igår började det ösregna 1 min efter att jag kommit innanför dörren. Och idag har jag för en halvtimme sedan stått ute och kollat på fotboll i sol och nu, tadaaa regnar det! Så om det nu bara slutar före 17.15 har jag verkligen haft flyt.

Werders U23 slog lätt Hannovers U23 med 3-0. Klart det, nu spelar ju inte Kevin längre i Hannover. Han har ju två gånger petat in Hannovers 2-1 segermål just mot Werder... Målen gjordes av Maxi Eggestein, Martin Kobylanski och Levent Aycicek. 

Proffsen ligger just nu under med 1-0, ska fortsätta kolla på den matchen nu.

Imorgon vill jag ha sol mellan 15-17 också, då ska jag efter 480 dagar äntligen få se Flo N spela fotboll igen! Vill kunna ta fina kort så jag behöver uppehåll i alla fall.

Inga kommentarer: