lördag 2 augusti 2014

IKEA x 2

Blev ingen träning igår, Hanna hörde av sig och frågade om jag ville med till IKEA. Så jag hakade på. Man ska ju helst inte träna hårt efter plasmalämnade...(jag skyller på det men det är faktiskt sant också!).

Köpte inget mer än doftljus (går alltid åt vintertid) och pepparkakor. Men såg en tavelram och ljusslinga jag var lite halvsugen på. Och idag släpade jag med mig Jana dit då jag under natten sovit på saken och kommit fram till att jag skulle köpa sakerna. Ni ska få se bilder, men för att ljusslingan ska komma till sin rätt måste det blir lite mörkare ute först. Så ni får vänta några timmar.

På eftermiddagen tittade vi på 2 Bundesliga, valde konferensen då både St Pauli och Fürth spelade samtidigt. Hittills har alla matcher som spelats i 2 Bundesliga (4 st) slutat 1-1.

Imorgon rustar vi för Stadionbesök i hettan. Phuuuu. Lär bli varmt.

Inga kommentarer: