tisdag 19 augusti 2014

Fyndat!

Jag behöver ett par bra skor att ha på gymmet. Kan ju inte ha mina bra springskor (Adidas) både utomhus och inomhus liksom. Så idag var jag till Real för jag fick ett reklamblad där de reade ut springskor. Annonsen visade ett par från märket Kappa för 30 Euro. Hittade de och provade också men de var väldigt hårda och lite för "plastiga" i sulan Jag behöver mer svikt.

Real bygger om och superrear just nu ut olika varor som de bara har enstaka exemplar kvar av. I den högen hittade jag ett par Asics Gel för bara 20 Euro. Kostar runt 100 Euro såg jag när jag sökte på nätet. :D Kallar man fynd! Är ju ett riktigt bra märke.

Nu har jag i alla fall både idag och igår fyllt kyl och frys med lite mat. Idag blir det risotto. Men först väntar gymmet på ett besök från mig.

Inga kommentarer: