fredag 1 augusti 2014

Storalarm!

När jag var klar med plasmalämnadet och cyklade hem så fick jag trixa mig runt lite för att ta mig hem. Man har nämligen dragit storlarm då ett litet sportflyg har störtat i en däckverkstadshall i närheten av där jag bor. Jag bor ju bara ca 1 km från flygplatsen.

Som tur var kom jag med cykel och då kan man ju alltid ta sig runt avspärrningar genom att åka över gräsmattor och sånt. De har spärrat av ett rejält området inkl Autobahn så det var lite trafikkaos kan man ju säga. Här kan ni se en bilderserie över det hela: Storalarm efter flygkrasch

Nu ska jag se hur jag mår om två timmar om jag tror jag pallar Body Pump eller ej. Imorgon kommer Jana, vi har inte bestämmt vad vi ska hitta på och på söndag är det Tag der Fans, vilken jag inte kommer gå på, det är verkligen bara nått för barn men i samband med det spelar man en vänskapsmatch mot Chelsea FC och till den har jag biljett.

Inga kommentarer: