lördag 9 augusti 2014

Mätt!

Har precis ätit hemmagjord pizza. Så gott!

Ena halvan: kyckling, majs, ananas, ost och banan.
andra halvan: olika ostar; mozzarella, fetaost, emmentaler, gouda och edamer.

Speciellt ostdelen kan rekommenderas! Mums.

Eftersom jag idag "bara" jobbat tre pass, förmiddag, lunch och tidig kväll hade jag fritt redan runt 19.00. Lika imorgon, skönt. Imorgon ska jag dessutom mellan lunch och kvällspasset, om vädret är bra, jag orkar, jag hinner, osv se U23. De har ju startat ligan, spelade första matchen borta förra helgen och det slutade oavgjort. Imorgon är första hemmamatchen. Jag borde hinna om allt flyter på bra. Men regnar det hela dagen då skippar jag det då jag måste åka direkt från matchen och vidare på jobb.

Nu fort duschen och sen se Ratatouille på TV:n.

Inga kommentarer: