måndag 25 augusti 2014

Full fart

Japp, nu gäller det att sätta fart.

Diskmaskinen går, ska tvätta sen (kan inte köra båda samtidigt, då går propparna). Så under tiden åker jag och handlar och tvättar bilen. Sen när jag kommer hem ska jag städa. Gymmet blir först ikväll för idag vill jag gå på en klass som börjar först 18.30. Är rygg gympa.

Sen måste jag försöka få loss det där jäkla hjulet på cykeln så jag kan spänna kedjan. Är trött på att den hoppar av heeeela tiden. Får ta med hela verktygslådan ner och gå loss på den lite senare. Eller så sparar jag det till imorgon.

Vi har i alla fall sol men det är rätt kyligt. Hur kallt vet jag dock inte då min termometer har sagt upp sig. Måste köpa en ny. Men det är i alla fall möss och handskarväder på morgonen sen när solen kommer upp får man ta av sig dessa.

Mer på listan denna vecka är:

Plasma
Skriva ut biljetter
Skriva en vårdplanering till en ny patient jag har
Boka om min tandläkartid (glömmer det hela tiden och nu har de middagsstängt)
Träffa Hanna på fredag och följa med på ett möte
Och i helgen: Fooootboooooll.

Inga kommentarer: