måndag 6 oktober 2014

Blir nog en sen kväll....

Jag har varit ute och gjort ärenden mellan 13.30 - 19.30. Nu måste jag äta nått innan jag ramlar omkull. Sen måste jag packa. Allt ligger på golvet i vardagsrummet i alla fall. Bara att stoppa i väskorna (och dubbelkolla att allt är med).

Koll hos tandläkaren och som vanligt måste jag laga igen, Suck. Neverending story trots tandborstning, tandtråd osv. Så igen över 200 Euro som måste betalas till tandläkaren. Ca 100 Euro för lagning och så rekomenderade hon starkt tandrengöring som går på 120 Euro. Ev sa hon kan Krankenkasse bistå med 50 Euro, det är olika mellan kassorna så hon tyckte jag skulle ringa min och fråga. Ska se till att göra det. Då blir det ju lite mindre. Tur jag inte är en person som måste köpa smink och kläder jämt och ständigt utan jag lägger mina pengar på tandläkare, gymkort och inträde på fotbollsmatcher. Och sen senaste nu då, lite hamstergrejor. Och böcker. Böcker är min svaga punkt!

Men nu MAT! Den är färdig.

Inga kommentarer: