fredag 10 oktober 2014

O´Learys

Ikväll ska jag, Helena och Madde träffas på O´Learys och käka mat. Jag ser fram emot det hur mycket som helst! Ska bli så roligt att träffa mina Babes igen. Vi lär ha mycket att prata om.

Tyvärr ligger jag efter med träningen men det bara regnar och regnar och regnar här. Det lär iof inte skada om jag tar 14 dagars vila men jag hoppas det blir lite bättre väder någon dag i alla fall.

Imorgon ska jag till Borlänge och träffa Lena och det ska också bli super. Vi är superpolare sen åratal, vi ses inte ofta men när vi väl träffas är det som om det var igår. Sen på kvällen blir det att leta stream på datorn då Tyskland EM-kvalar borta mot Polen och den matchen måste jag ju så klart se!

Igår var i i Borlänge nästan hela dagen, firade pappa som fyllde år. Syrran kom hit också med Theo så jag fick träffa dom med.

Inga kommentarer: