torsdag 16 oktober 2014

Flygplatsmat

Jag vet jag klagade på att det var dyrt när jag kom hit. Men jösses, innanför incheckningen är det ännu dyrare. Eftersom mitt flyg går först 13.10 och jag alltså kommer få mackan på planet först sisådär vid 14-tiden så måste jag ju äta nått. Speciellt eftersom jag pga taxibrist fick åka extra tidigt imorse. Så nu, håll i er. En vanlig macka kostar 75 kronor, en wrap 83 kronor och en enkel sallad 99 kr.

Så jag köpte en påse ostkrokar. Den kostade 19 kronor. Det är mer min prisklass. Och en tidning om träning bara för att göra allt riktigt motsägelsefullt :)

Sitter faktiskt och funderar på om jag ska sticka iväg till gymmet redan ikväll en sväng. Få se hur trött eller pigg jag är. Landar ju 17.30 och är hemma runt 18.00. Beror lite på hur spårvagnarna går. Men så pass tidigt borde de gå var 10:e minut fortfarande.

Inga kommentarer: