onsdag 22 oktober 2014

Ny dag

Gårdagen var ju först inte så kul med tandläkarbesök och trasig bil. Men på kvällen (natten) blev den betydligt bättre. Både Thekla och Kassandra har provat lekplatsen! Och Kassandra är inte alls rädd för mig längre. Jag får greja med buren utan att hon springer iväg och hon tog igår en nöt från min hand. Thekla är tuffare och var också längre ute och sprang även över mina ben och var till och med en gång inne i mitt byxben! Men jag fick stryka/klappa lite på båda. De har sån len och skön päls. Är som silke. :)

Inatt har det ösregnat nått otroligt men just nu är det uppehåll. Bra det för jag måste åka och handla. Sen funderar jag på att cykla in till stan igen och lämna plasma också. Men bara om det även på eftermiddagen är uppehåll.

Kassandra

Kassandra

Kassandra äter majskolv

Thekla motionerar


Thekla

Thekla


Inga kommentarer: