fredag 17 oktober 2014

Phuuuuu

Precis landat i soffan efter en effektiv dag. Var på gymmet redan 10.00. Fy faaaan vad drygt. Inte bra ha lång paus. Benen var sega och jag kommer få träningsvärk. Sprang 2 km och sen 2 varv i Milon.

Sen hämtade jag cykeln på vägen hem och handlade på Lidl (för det ligger precis bredvid cykelaffären). Sen hem och duscha. Cykla iväg och hämta ett paket (det jag väntade på före min Sverigeresa men som inte hann komma). Sen lunch och slängde in en maskin tvätt. Packade upp och hängde sen tvätten.

Sen iväg och lämna plasma vilket tog över 3 timmar idag, vanligen hinner jag det på drygt 1 timme. Men fredag och så är det första dagen på Freimaak gjorde det var proppfullt. Folk vill ha pengar inför helgen och Freimaak. 

Imorgon är det i alla fall bara träning och titta på fotboll på schemat. :)

Inga kommentarer: