tisdag 21 oktober 2014

Idag

Ska jag åter cykla in till stan och gå till tandläkaren. Denna gången på rätt tid OCH dag! :)

Ikväll ska jag se på Champions Leauge fotboll. Schalke och Bayern spelar idag, jag kommer alltså helt klart se på Schalke, Dortmund och Leverkusen imorgon. Däremellan är också ett gymbesök inplanerat men jag måste först vänta och se hur länge det dröjer innan bedövningen går ur. Jag tar ju alltid MYCKET, så ibland sker det först framemot kvällen.

Mina två små hamstrar såg jag riktigt mycket av igår. De var ute i sina burar 5-6 gånger. De är ännu lite osäkra men nu kan jag prata lite med båda utan att de direkt springer och gömmer sig. Thekla hade inte tid att prova lekplatsen igår kväll, hon var fullt upptagen med att gräva gångar i spånet. Men idag kommer jag försöka hålla mig vaken till 2-3 tiden och se om hon har lust. Haha, försöka. Det fanns en tid jag aldrig gick och la mig före det. Men det var innan jag i 4 år fått lov att gå upp runt 5-tiden på morgonen. Egentligen behöver jag ett nattjobb igen. Nu när jag har skaffat mig hamstrar. Eller egentligen ett kvällsjobb. Komma hem så runt midnatt och börja först framemot kvällen. Vore perfekt. :)

Thekla bygger i spånet


 

Kassandra är lite blygare än syrran


Inga kommentarer: