söndag 5 oktober 2014

SEMESTER, SEMESTER, SEMESTER

Så färdigjobbad och då med andra ord SEMESTER!!!  Har haft en riktigt slitig helg och måndagen blir inte bättre även om det då bara är privata saker. Men å andra sidan går hela tisdagen (så från 08.00 - ca 23.00) åt att resa så då får jag vila upp mig.

Imorgon måste jag:


  • lämna in cykeln på lagning
  • se om jag kan få på vinterdäcken på bilen (vilket iof känns liiite onödigt när det är 20 grader ute men det kan ju slå om fort)
  • Städa (tvättmaskinen går nu så tvätten hinner torka)
  • Packa
  • Vänta på ett paket som jag verkligen hoppas kommer
  • In på stan för en del ärenden som inte kan vänta
  • Tandläkarebesök 17.30
  • ev Plasma (om jag inte är för förkyld och om jag ens hinner)
  • Träna (vore också bra om jag hinner men inte nödvändigt)
  • Tanka och tvätta bilen
  • hämta upp ett recept på stan (till en patient, gör det på min semester eftersom mottagningen ligger bredvid min tandläkare och så slapp jag åka extra dit denna veckan).
  • checka in på flyget
  • kolla upp alla flyg och tågtider ordentligt och skriva ut biljetterna
Phuuu tror det är allt. Men först av allt. Sova ut! Gått upp äckligt tidigt hela helgen och tidigt hela veckan. 

Inga kommentarer: