onsdag 15 oktober 2014

Mina böcker är här!!

Jippiiiee!

Beställde i torsdags kväll då det är mycket mycket billigare från Adlibris än att köpa på stan. Beställde med snabbleverans och sen var det bara att hålla tummarna att det skulle hinna hit. Igår såg jag att de skickat dom men så kom ingen avi idag. Men lite senare såg vi böckerna hade kommit till Willys (poststället för mina föräldrar) så vi gick dit och hoppades på att få ut paketet ändå. De känner ju de flesta som jobbar där. Och det var inga problem! Så surt om det inte hade gått, då hade de varit här samtidigt som jag kliver på flyget på Arlanda imorgon.

Och det bästa av allt! Det är en ny JACK REACHER bok med!! Gissa om jag längtar till att läsa den, samtidigt som jag ska hålla på den lite. Sen är det två Fredrik Backman-böcker också, har läst en förut, En man som heter Ove och den var superbra. Så de ser jag också fram emot.

Köpte förresten filmen av boken Hundraåringen och den har vi redan sett. Klart bra även om boken är mycket roligare. Men klart, man får ju med mer detaljer i boken.

För övrigt har Tyskland det kämpigt i EM-kvalet. Men nu är det uppehåll och spelarna kan koncentrera sig på ligorna, cuperna och CL och EL. Ja, det är väl så det räcker iof. Men kan man få ordning på högen skadade landslagsspelare ska de väl ta sig vidare i alla fall. De har ju en halv startelva som är skadade liksom.

Inga kommentarer: