onsdag 3 december 2014

Färdig!

Så städat färdigt för idag. Har rensat ut i förrådet i lägenheten. Där har de sista veckorna en massa saker hamnat som egentligen ska ner i källaren för att jag inte orkat bära ner det. Men nu är det (nästan) helt utrensat där.

Nästa steg blir att rensa ur källarförrådet. Men först måste sommardäcken bort. De tar upp en mycket stor plats då de ju är så breda. Insåg även nyss när jag plockade in disken från diskmaskinen att jag har mycket skrot i köksskåpen också. Tex en massa glas jag aldrig använder. Och ändå rensade jag rejält när jag flyttade i juni. Men inte rejält nog tydligen....är också ett projekt.

Här har ni en liten suddig video på när Kassandra klättrar på min arm och uppför min t-tröja. Var inte lätt att hålla kameran och akta så hamstern inte trillade ner samtidigt.


Inga kommentarer: