fredag 5 december 2014

Jag väntar än

Igår kom inga paket. Fick ett mail från DHL senare att de tyvärr inte hunnit. Kan jag förstå, många beställer online inför julen. Nu har ett paket kommit men paket nr 2 som Hermes ska leverera är fortfarande ute och åker. Vore bra om det kom snart, jag vill åka in till stan. Lämna plasma och köpa byxor. Det är det enda i klädväg jag sliter ut nuför tiden :). Mycket cyklande = slitna byxor fort.

Men jag var iväg i går kväll och köpte mina plexiglas. Är rätt stolt jag fick hem de på cykeln. Köpte 2 skivor på 1 meter istället för 1 på 2 m som jag behövde. Sen band jag ihop dem med ett snöre och tog de i handen. Gick finfint! Fast en cykelkärra ska jag investera i. Tänkte kolla lite på en sån också när jag är inne på stan.

Ikväll äter jag popcorn och kollar på Dortmund. Imorgon säljer jag bilen och sen ska jag och Jana iväg och äta kinesiskt. På söndag träffas jag och Hanna Weihnachstmarkt innan vi beger oss till Platz11 för säsongens sista U23-match och efter den spelar proffsen borta i Frankfurt så då äter vi lite mer popcorn och kollar på det på TV:n. En ledig helg helt i min smak :)

Inga kommentarer: