tisdag 16 december 2014

Redan klar för idag, skönt!

Med jobbet i alla fall. Nu ska jag sova någon timme, det blev sent på julfirandet igår och jag var helt borta imorse. Tur jag hade få patienter. Var en otroligt fin byggnad och salen vi var i var sjukt mysig. Bra mat om än konstig som julmat när man är van vid svensk julmat. Inte en köttbulle, prinskorv, julskinka, sillbit, risgrynsgröt, janssons eller allt annat gott. Jag vill ha JULMAT! Ska se om jag kan hitta nått på IKEA, julskinka brukar dom ha i alla fall. Annars kan man ju också beställa online hos Onfos.de de levererar svensk mat över hela Tyskland. Lite dyrt men som engångsgrej kan man ju göra det.

Sen ska jag in på stan, lämna plasma, kolla på ny mobil (min är över 3 år gammal och jag är inte nöjd med den, är en windowsmobil, jag har sällan täckning tex så fort jag är inne i ett hus. Rätt opraktiskt när man har ett jobb där de ofta ringer på mobilen). Sen ska jag på julmarknaden och köpa brända mandlar, så gott! Och om jag inte efter det lackat ur på allt folk ska jag kolla om jag hittar skor också. De jag använder i jobbet börjar liksom ramla sönder i bitar...

Men först, sängen nån timme eller så :)

Inga kommentarer: